Založ si blog

Hlas ľudu – kreslený vtip

Vravia truchliaci nádejní dediči lekárovi:
– Pán doktor, starký sa po vakcíne necítil dobre. Je nejaká nádej?
– To viete, keď chce pacient za každú cenu žiť, tak aj vakcína je bezmocná.
Chlapik prosí lekára:
– Pán doktor, pomôžte, moja žena nemôže do rána zaspať.
– A čo robí celú noc?
– Čaká na mňa kedy prídem z krčmy.
Muž sa sťažuje v ordinácii:
– Pán doktor, odkedy ste mi pichli vakcínu, trápi ma zápcha.
– Kedy sa to prejavuje?
– Idem ráno do práce, mám zápchu, idem z práce, tiež mám zápchu.
– A ako je to cez víkendy?
– Tak vtedy idem na chatu a na ceste je tiež zápcha.
V ordinácii očného lekára:
– Pán doktor, ja vás vôbec nevidím.
– Ani sa nedivím, veď som vo vedľajšej miestnosti. Po

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.