Založ si blog

Kalibre – kreslený vtip

Pýta sa syn bytového zlodeja chlapca od susedov:
– Hádaj čo dostanem k narodeninám od rodičov?
– To netuším.
– Tvoj bicykel.
Muž navštívi psychológa:
– Pán doktor, mám obavy, že moja manželka sa bojí, že jej ukradnem šaty.
– To je vážne, prečo si to myslíte?
– Pretože si najala chlapa, aby v skrini držal stráž.
Šéf mafiánov vraví synovi:
– Podaj mi pušku, ideme na ryby.
– A nebolo by lepšie zobrať si prut?
– Ty si myslíš, že keď sa budem rybárovi vyhrážať prutom, tak mi nejakú rybu dá?
Vraví pán predavačke:
– Môžete mi odvážiť tento balíček?
– Samozrejme. Váži osem deka. Čo v ňom máte?
– Tých desať deka šunky, čo ste mi pred chvíľou predala.

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Gruzínsko / Tbilisi /

Gruzínska polícia počas protestov v Tbilisi zadržala desiatky osôb. V putách skončil aj líder opozície

01.05.2024 21:19

Na rozohnanie davu ľudí, ktorí sa zišli na zhromaždení proti prijatiu zákona o transparentnosti zahraničného vplyvu, použila gruzínska polícia slzotvorný plyn, vodné delá a obušky.

Zuzana Čaputová

Prezidentka Čaputová: Hlas Slovenska po vstupe do EÚ zosilnel

01.05.2024 20:46

Hlava štátu to uviedla pri príležitosti stredajšieho 20. výročia vstupu SR do EÚ.