Založ si blog

Úradnícky kabinet – kreslený vtip

Vysoký úradník pred osobným bankrotom vraví manželke:
– Drahá, keby si sa naučila variť a upratovať, mohli by sme prepustiť kuchárku a upratovačku.
– A ty keby si sa naučil byť lepším milencom, mohli by sme prepustiť záhradníka.
Na súde:
– Pán obžalovaný, prečo ste nevrátili dlžné peniaze svojmu susedovi, keď ste vyhrali v lotérii?
– Pán sudca, nechcel som, aby si ľudia mysleli, že mi peniaze zmenili charakter.
Na policii:
– Takže je pravda, že vám manželka pri dopravnej nehode rozbila nový mercedes?
– Áno.
– A nič sa jej nestalo?
– Nie, stihla sa zamknúť v kúpeľni.
Diskutujú väzni.
Prvý:
– Ja som tu preto, ze som pripravoval atentát na prezidenta.
Druhý:
– Ja som tu preto, že som ochránil prezidenta pred atentátom.
Tretí:
– A ja som tu preto, lebo som bol prezidentom.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.