Založ si blog

Ochranka – kreslený vtip

Natešená dcérka vraví:
– Mami, mám nového frajera.
– Už zasa? A kto je to?
– Náš poštár.
– Ale ten by ti mohol byť kľudne aj otcom.
– Na veku predsa nezáleží, veď je to len číslo.
– Drahá, zdá sa mi, že si ma dobre nepochopila.
Rozprávajú sa dvaja seniori:
– Čo hovori tvoja rodina na to, ze máš strojček na sluch?
– Ešte o tom nevedia, ale už som dvakrát menil závet.
Rozprávajú sa dvaja mladíci:
– Vieš o tom, že včera zatkli nášho holiča za predaj drog?
– Bol môj dodávateľ šesť rokov, ale nemal som vôbec tušenie, že on je holič.
Stretnú sa dvaja na psychiatrii:
– Čo si dilino? Načo polievaš tie kvety, keď nemáš v krhle vodu?
– Ty si dilino. Nevidíš, že sú umelé?
Ide dedko s vnukom po ulici a oproti ide triedna učiteľka. Dedko zašepká:
– Rýchlo sa skry, dnes si nebol v škole.
– Dedko, ty sa skry, veď som ti bol na pohrebe.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.