Založ si blog

Osloboditelia – kreslený vtip

Počas kovidovej karantény príde žena na úrad:
– Chcela by som priepustku do susedného okresu.
– Účel?
– Návšteva milenca.
– Vylúčené! Uveďte svoju adresu a pošleme k vám dobrovoľníka.
Nie veľmi atraktívna žena sa pýta maliara:
– Majstre, koľko stojí takýto obraz?
– Dvesto eur.
– A koľko bude stáť, keď sa s vami pomilujem?
– Štyristo eur.
Na plese:
– Slečna, spávate teraz s niekym?
– Iba so svojim plyšovým medvedíkom.
– A čo by som mal urobiť, aby som mohol s vami spávať ja?
– Dať sa vypchať.
Párik je v posteli a po chvíli sa žena pýta:
– Ty držíš dietu?
– Akú dietu?
– No, keď si taký nemastný, neslaný.
Mladoženáč sa pýta otca:
– Čo mám robiť, keď ma manzelka pristihne obzerať sa po dievčatách v krátkych sukničkách?
– Rob to ako ja, povedz, že si rád, že ona sa takto neoblieka.

Peter Gregor, ta3

Podplukovník Gregor: Kto lietal na migoch, si do F-16 nesadne. Výcvik sme postavili na nových a mladých ľuďoch

27.07.2024 10:00

Na F-16 sa lieta úžasne. Vieme s nimi robiť veci, ktoré sme doteraz nemohli so žiadnym iným strojom, povedal pre ta3 veliteľ letky F-16 Peter Gregor.

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.