Založ si blog

Rodová rovnosť – kreslený vtip

V predajni motocyklov zvoní telefón:
– Tu krematórium. Koľko ste včera predali tých rýchlych motoriek?
– Dvadsať.
– Ďakujem, to znamená, že sa nám ešte tri flákajú niekde po meste.
Muž prechádza okolo cintorína a zbadá, že hrobár vykopáva hroby.
– Prečo vykopávate tie hroby?
– Ale, dostali sme informáciu, že je tu niekde bomba, tak som začal s evakuáciou.
Nápis na náhrobnom kameni:
„Nesmúťte, neplačte, ja som vás neopustil, ja som vás len predbehol.“
Príde babka do predajne a pýta si Anti-Viagru.
– Nič také nemáme. Načo to potrebujete?
– Pre dedka.
– Toho, čo si tu včera kupoval Viagru?
Áno, pretože do rána nám zomrel a teraz nevieme zavrieť rakvu.
Vraví taxikár zákazníkovi:
– Ukážte mi prosím, dlaň pravej ruky.
– Prečo?
– Mám zlé brzdy, tak beriem len pasažierov s dlhou čiarou života.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.