Založ si blog

Imidž – kreslený vtip

Po rokoch sa stretnú spolužiačky:
– Tak ako? Ako vám drží manželstvo?
– Čo ti budem hovoriť. Manžel sa so mnou chce aj desaťkrát milovať za deň.
– Fantastické! A je dobrý milenec?
– To neviem. Zatiaľ som mu to nedovolila.
Pýtajú sa ženy na súde:
– Je pravda, že váš manžel zomrel na otravu jedom, ktorý ste mu podali?
– Áno, je.
– Aký ste mali na to dôvod?
– Žiadny, ale ako som mohla vedieť, že je alergický na kyanid?
Vraví strýko synovcovi:
– Blahoželám ti, chlapče! Na dnešný deň budeš po rokoch spomínať ako najšťastnejší v živote.
– Ale strýko, veď ja sa žením až zajtra.
– Ja viem, práve preto ti to vravím.
Manželia u psychológa:
– Pán doktor, manžel celý deň nepovie ani slovo.
– Máte nejaký dôvod takto ignorovať svoju polovičku?
– Áno, mám! Ona ma celý čas nepustí k slovu.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.