Založ si blog

Odplata – kreslený vtip

Príde pán na políciu:
– Včera som vám nahlásil, že mi ukradli peňaženku.
– Áno, spomínam si.
– Prišiel som odvolať udanie, pretože peňaženku som medzitým našiel.
– Neskoro, zlodeja sme už chytili.
Syn pýta od otca peniaze:
– Oco, daj mi päť eur.
– Čože, štyri eurá?
– Pýtal som päť, ale aj štyri sú dobré.
– Načo sú ti tri eurá, veď za dve si nič nekúpiš. Tu máš jedno euro a rozdeľ sa s bratom.
Rozprávajú sa susedia:
– Prišiel som na to, že výplatné pásky vyrábajú z cibuľového papiera.
– To vážne?
– Áno, pretože keď pozriem na tú moju, vždy mám slzy v očiach.
Medzi kolegami:
– Kedy mi vrátiš tých päťdesiat eúr, čo som ti požičal?
– Dohodli sme sa predsa, že ti budem dlžný a nie, že ti ich vrátim.
Pýta sa mladík snúbenice:
– Drahá, ako ideš na maškarný ples?
– Idem hore bez.
– Prosím ťa, to už je dávno opozerané.
– Ja viem, ale dole bez ísť nemôžem, to by ma každý poznal.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Na Orave našli mŕtve telo s bodnou ranou, nevylúčili cudzie zavinenie

10.05.2024 18:21

Prípadom sa zaoberajú žilinskí kriminalisti.

Steve Bannon

Trumpov exporadca Bannon neuspel s odvolaním v kauze pohŕdania Kongresom

10.05.2024 16:44

Teraz mu hrozí, že si trest bude musieť odpykať.

Zbraň, pištoľ, náboj, vražda, výstrel

Počas vyučovania na spolužiakov a učiteľa vytiahol atrapu pištole, voči 17-ročnému mladíkovi zakročila polícia

10.05.2024 16:18

Policajti v Trnave predpoludním zasahovali proti 17-ročnému študentovi jednej zo stredných škôl.

Branislav Zurian, Matúš Šutaj Eštok,

V Česku je na sankčnom zozname, ušiel na Slovensko. PS žiada vnútro konať v prípade proruského špióna

10.05.2024 14:49

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok vraj žiadne ohrozenie nevidí a konať nebude.