Založ si blog

Progresívky – kreslený vtip

Blondínka sa sťažuje priateľke:
– Zdá sa mi, že mi bol manžel neverný.
– Ako si na to prišla?
– Naša najmladšia dcéra sa hrozne podobá na susedku.
Pýta sa kolega:
– Vieš, prečo leží blondínka v snehu s roztiahnutými nohami?
– Neviem.
– Čaká na snehové jazyky.
Kolega nedá pokoj:
– Vieš, prečo stojí blondínka pred zrkadlom so zavretými očami?
– Neviem.
– No predsa, aby videla ako vyzerá, keď spí.
A zasa sa kolega pýta:
– Vieš, prečo sú blondínky na toalete zmätené?
– Neviem.
– Tam im nemá kto stiahnuť nohavičky.
Blondínka uháňa autom a narazí do stromu. Rozčúlená volá manželovi:
– Drahý, narazila som autom do stromu, ale ver mi, že som trúbila.

Branislav Zurian, Matúš Šutaj Eštok,

V Česku je na sankčnom zozname, ušiel na Slovensko. PS žiada vnútro konať v prípade proruského špióna

10.05.2024 14:49

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok vraj žiadne ohrozenie nevidí a konať nebude.

bytča

Pri Bytči vylovili mŕtvolu muža, údajne mal spútané ruky

10.05.2024 14:32

Obhliadajúca lekárka predbežne nevylúčila cudzie zavinenie.

Rusko Petrohrad nehoda autobus pád

V Petrohrade sa zrútil z mosta autobus do rieky, cestovalo v ňom asi 20 ľudí, hlásia mŕtvych

10.05.2024 14:31

Ruské agentúry uvádzajú, že záchranná operácia na mieste sa už skončila, pričom vodiča zadržali.

Protest vo Varšava, Poľsko, demonštrácia

Preč s Green Dealom: Vo Varšave protestujú desaťtisíce ľudí proti klimatickej politike

10.05.2024 13:58

Protestný pochod, ktorý sa začal na námestí pri Kráľovskom zámku, sa koná pod heslom "Preč so Zelenou dohodou pre Európu"