Založ si blog

Fuj! – kreslený vtip

Vraví veliteľ:
– Vojaci, bojovú úlohu musíme splniť aj keby sme mali bojovať dvadsaťpäť hodín denne!
– Pán veliteľ, deň má dvadsaťštyri hodín.
– Výborný postreh, preto budeme vstávať o hodinu skôr!
Pýta sa veliteľ:
– Vojak, čo sa vám stalo?
– Pán veliteľ, mám týfus.
– To poznám, na to sa umiera alebo sa z človeka stane magor.
– Ja sa veľmi bojím.
– Nebojte sa, v podstate to nič nie je, ja sám som to prekonal.
Rozčuľuje sa veliteľ:
– Prečo ten vojak vzadu nepochoduje?
– Pán veliteľ, to je hydrant.
– Mňa nezaujíma, ako sa volá, ja sa pýtam, prečo nepochoduje!
Vraví veliteľ:
– Páni dôstojníci, zahráme si hru v rámci odbornej prípravy.
– Áno, pán veliteľ!
– Dobre, ja odistím granát, budete si ho hádzať a ten, komu vybuchne v ruke, vypadáva z hry.

húfnica BIA, delostrelecký systém, 155 mm

Slovenské zbrane vzbudili v Malajzii záujem, húfnica je vo finále: Kaliňák ju prišiel podporiť

10.05.2024 12:45

Hlavný bojový tank Malajzie nesie zbraňový systém, ktorý pochádza z Dubnice nad Váhom.

Európsky parlament / Europarlament /

Sondáž predikuje účasť v eurovoľbách na úrovni 40 %, ochotných prísť je 62 % Slovákov

10.05.2024 12:05

Naopak, určite by sa eurovolieb nezúčastnilo deväť percent opýtaných a skôr nie ďalších 15 %.

Taiwan, David Nan-yang Lee

Taiwanský predstaviteľ: Z nášho zastúpenia vo WHO by získala aj Čína

10.05.2024 12:02

Taiwan by sa rád zapojil ako pozorovateľ do práce Svetového zdravotníckeho zhromaždenia (WHA), ktoré sa stretne v dňoch 27. mája až 1. júna.

Húsíovia / Jemen /

Jemenskí povstalci chceli uniesť loď. Obrancovia po nich spustili streľbu a plavidlo ubránili

10.05.2024 11:45

Napadnutá loď a jej posádka sú vraj v bezpečí a smerujú do svojho ďalšieho prístavu podľa plánu, dodala UKMTO.