Založ si blog

Diplomacia – kreslený vtip

Vraví hosť čašníkovi:
– Tento guláš nie je taký dobrý, ako ten, čo som tu jedol minulý týždeň.
– Nemožné, veď je to ten istý.
Pýta sa čašník hosťa:
– Ako vám chutil náš rezeň?
– Z hľadiska mojej profesie, môžem povedať, že to bol prvotriedny materiál.
– Pán je mäsiar?
– Nie, obuvník.
Pýta sa zamestnanec riaditeľa:
– Vy tvrdite, že mi za moju prácu plat nezvýšite?
– Áno,
– No, dobre. A nemohli by ste mi ho dávať aspoň častejšie?
Riaditeľovi sa veľmi páči nová sekretárka, tak ju pozve na kávičku, druhý deň na večeru a tretí deň strávia na chate. Na štvrtý deň sekretárka nepríde do práce. Keď sa konečne objaví, ihneď sa jej pýta:
– Prečo si myslíš, že keď sme spolu niečo mali, môžeš chodiť do práce kedy sa ti zachce?
– Poradil mi to môj právnik.

Medveď hnedý

Japonsko má rekordný počet útokov medveďov, pôjde na nich s pomocou umelej inteligencie

01.05.2024 07:27

Za posledný rok bolo v Japonsku pri útokoch medveďov zabitých šesť ľudí a viac ako 200 ich bolo zranených.

Izrael, Palestína, Kolumbijská univerzita, New York

Proti demonštrantom, ktorí sa zabarikádovali na Kolumbijskej univerzite, zasiahli ťažkoodenci

01.05.2024 06:24

Policajní ťažkoodenci newyorskej polície vstúpili v noci na stredu na pôdu kampusu Kolumbijskej univerzity v New Yorku.

europarlament, európsky parlament, eú, vlajky

Slovákov k urnám ženú ďalšie voľby. Po 20 rokoch v EÚ sa očakáva rekordná účasť

01.05.2024 06:00

Pred 10 rokmi prišlo voliť europoslancov len 13 percent ľudí. Teraz sa chystá podľa prieskumov až cez 40 percent.