Založ si blog

Hodinová manželka – kreslený vtip

Párik leží v posteli. On jej začne hladkať stehná. Ona ho odmieta:
– Drahý, vieš, že mi lekár zakázal sex.
– Viem, ale jedenkrát denne môžeš.
– To áno, ale dnes už ťa niekto predbehol.
Rozprávajú sa priateľky:
– Môj muž je jasnovidec.
– Áno?
– Zavolala som mu z kolegininho mobilu a on ma hneď spoznal, lebo sa opýtal, že čo sa deje láska.
Muž šepká žene v parku:
– Staneš sa mojou ligotavou hviezdičkou?
– Rada. A čo mám robiť?
– Prísť večer ku mne a ráno zmiznúť.
V zoologickej záhrade:
– Prepáčte, slečna, rád by som sa s vami zoznámil.
– Ozaj?
– Áno. Pozoroval som vás už pri pavilóne opíc. Nevideli ste ma tam?
– Videla, ale rada by som vedela, ako ste sa z tej klietky dostali von.

Väzeň / Väzni / ZVJS /

V slovenských väzniciach zaznamenali historicky najvyšší počet cudzincov

01.05.2024 12:56

Celkový počet väznených osôb sa, naopak, znížil.

Armáda / Ekvádor /

Na západe Ekvádoru platí výnimočný stav, armáda bude bojovať s gangmi

01.05.2024 11:34

Bezpečnostná situácia v Ekvádore sa dramaticky zhoršila po tom, ako začiatkom januára ušiel z väzenia jeden z najmocnejších zločineckých bosov José Adolf Macias.

Vlak

Žena sa v Bratislave postavila pred idúci vlak, na mieste zomrela

01.05.2024 10:11

Rušňovodič ihneď použil rýchločinné brzdenie, no stretu už nedokázal zabrániť.

Ľubomír Solák / Matúš Šutaj Eštok / Polícia /

Začína sa reforma v polícii. Jej prípravu má riadiť nový viceprezident

01.05.2024 09:40

Zachovaný zostane aj existujúci post viceprezidenta, po novom viceprezidenta pre službu kriminálnej polície a migráciu.