Založ si blog

Neviditeľní voliči – kreslený vtip (Rusínsky)

Večer sa pýta žena:
– Chlievik si zavrel?
– Zavrel.
– Aj bránku si zavrel?
– Zavrel.
– A sliepky si zavrel?
– Všetko je už zavreté okrem tvojej papule.
*
Mladík zvoní pri dverách:
– Miláčik, otvor, to som ja.
– Nemôžem, som úplne nahá.
– Ale ja som tu sám.
– Ty áno, ale ja nie.
*
Manželka sa miluje s milencom, keď zrazu zvoní telefón:
– Dobre, drahý, tak si to užite.
– Kto to bol?
– Môj manžel, povedal, že hrá s tebou tenis.
*
Vraví policajt manželke:
– Drahá, lekár mi predpísal nejaké prášky na hlavu.
– A pomáhajú?
– Zatiaľ neviem, pretože vždy, keď sa predkloním, tak mi spadnú na zem.

Legitimny ciel Dozd

"Povedala, že otec bol legitímny cieľ." Slová 7-ročnej vojnovej siroty môžu ruskú lekárku dostať na dlhé roky za mreže

17.06.2024 05:30

Na procese s moskovskou pediatričkou Nadeždou Bujanovou zaznel údajný záznam výsluchu dieťaťa, ktorý pre ňu môže byť osudný.

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.