Založ si blog

Zákazníčka – kreslený vtip

Stretnú sa dve blondínky:
– Počuj, čo si dnes taká smutná?
– Ale, bola som na tehotenskom teste a povedali mi, že som negatívna.
– Nič si z toho nerob, nabudúce ti otázky možno lepšie sadnú.
Vraví lekár:
– Milá slečna, máte zápal pľúc.
– To nie je možné! Ja nefajčím, moji klienti tiež nefajčia a doma nemám ani zápalky.
*
Vraví učiteľka v triede plnej blondínok:
– Všetky ste sprosté, osemdesiat percent z vás nechám prepadnúť!
– Ha, ha, ha, veď toľko nás tu ani nie je!
*
Vraví blondínka v autoškole:
– To auto je nejaké čudné.
– Čo je na ňom čudné?
– No, dole má tri pedále a ja mám len dve nohy.
*
Blondínka ide v aute a zbadá dvoch rovnako oblečených mužov. Nakloní sa z okna a vraví:
– Vy musíte mať bohovských rodičov, že vás aj v dospelosti obliekajú rovnako.
– Doklady prosím!

Japan Nagasaki Anniversary Q A

USA žiadajú Čínu a Rusko, aby o nasadení jadrových zbraní rozhodovali ľudia, nie umelá inteligencia

02.05.2024 08:46

Washington vyzval Peking a Moskvu na pripojenie sa k záväzku, že o nasadení jadrových zbraní budú rozhodovať len ľudia a nikdy nie umelá inteligencia.

záchod, toaleta, WC, toaletný papier

Dostala pokutu za močenie na verejnosti, skončila na súde. Amsterdam po nátlaku žien vyčlení peniaze na záchody

02.05.2024 08:17

Radnica v Amsterdame po niekoľkoročnom nátlaku zo strany žien vyčlenila štyri milióny eur na výstavbu nových verejných záchodov.

oheň, kozub, kachle, plameň

Požiar dvoch obydlí v osade v Lipanoch si vyžiadal jednu obeť

02.05.2024 07:54

Jednu obeť si vyžiadal požiar dvoch obydlí, ku ktorému došlo vo štvrtok ráno v osade na ulici Za traťou v Lipanoch.

mikuláš černák

Druhý pokus: Černák znova stojí pred súdom a žiada prepustenie

02.05.2024 07:15, aktualizované: 09:39

Odporúčanie na prepustenie dostal od šéfa leopoldovskej väznice a priaznivé mal aj psychologické posudky. Prokurátor priznal, že muselo dôjsť k silnej resocializácii.