Založ si blog

Docent Chocholoušek – kreslený vtip

U psychiatra:
– Pán doktor, moja žena si myslí, že jej chcem ukradnúť šaty.
– Ako ste na to prišli?
– Vždy, keď prídem domov a nájdem nejakého chlapa v skrini, ona tvrdí, že jej tam stráži šaty.
*
Rozprávajú sa dvaja:
– Veľmi ma trápi, že sa v noci pocikávam.
– Bol si u lekára?
– Bol, dal mi tabletky, ale nepomohlo to.
– Tak choď k psychiatrovi.
Po týždni sa stretnú.
– Keď si bol u psychiatra a už sa nepocikávaš, nie?
– Pocikávam, ale už ma to netrápi.
*
Vraví muž u psychológa:
– Pán doktor, so ženou sa stále viac odcudzujeme.
– Ako vám môžem pomôcť?
– Tak, že by ste ten proces urýchlil.
*
Vraví muž psychológovi:
– Pán doktor, mám problém s manželkou. Každú noc chodí do baru a potom sa vyspí s každým chlapom, ktorý má záujem.
– Pozriem sa na to, ale najprv mi povedzte, kde je ten bar.

 

 

 

 

 

 

Trump

Trump prirovnal správanie Bidenovej vlády k metódam nacistického gestapa

06.05.2024 06:19

Americký exprezident Donald Trump vyhlásil, že administratíva Joea Bidena používa podobné taktiky ako gestapo.

Izrael, holokaust

Netanjahu: V prípade potreby sa ubránime aj sami. Je to poučenie z holokaustu

06.05.2024 06:07

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu v nedeľu odmietol nátlak medzinárodného spoločenstva, ktoré žiada pozastavenie vojnového ťaženia v Pásme Gazy.

čína, Rusko, Nemecko

Terčom sú Ukrajina a Taiwan. Učia sa Čína a Rusko, ako spolu bojovať v kyberpriestore?

06.05.2024 06:00

Experti naznačujú, že v kyberpriestore vidia spoluprácu Pekingu a Moskvy. Ukrajina a Taiwan s tým majú skúsenosti.

Jozef Štajer, exstarosta, Telgárt

Záhadná abdikácia starostu v Telgárte: Náhle odišiel a zanechal po sebe len list

06.05.2024 06:00

Mal toho „plné zuby“? Kontajnerové mestečko v Telgárte, kde od novembra žije viac ako stovka osadníkov, má stále problémy. Práve to by mal byť dôvod, prečo starosta odstúpil.