Založ si blog

Panička – kreslený vtip (Rusínsky)

Stretnú sa susedky:
– Už ste počuli o tej tragédii na križovatke?
– Nie.
– Zrazili sa dve pohrebné autá a na mieste našli dvoch mŕtvych.
*
U lekára:
– Pán doktor, moja žena v noci zomrela.
– Už v noci? A to mi hovoríte až teraz? To ste nič nepoznali?
– Nepoznal. Ona bola vždy taká chladná.
*
Rozprávajú sa dvaja:
– Zomrela mi žena a ani nebola veľmi chorá.
– A čo mala?
– Iba slabú nádchu.
– To mala šťastie, že nebola vážne chorá, mohlo to dopadnúť horšie.
*
Pani u veterinára:
– Pán doktor, môj pes zdochol.
– Nesmúťte pani, to sa stáva.
– To áno, ale on mi to ešte nikdy neurobil.

Pellegrini

Pellegrini v Bruseli: Budeme chcieť ponuku pre Šefčoviča a nie sme nadšení Kallasovou

17.06.2024 18:26

Prezident Peter Pellegrini je na summite Bruseli, kde sa rozhoduje o rozdelení hlavných pozícií v Európskej únii.

anna putina-2

Putin sa postaral o praneter. Vymenoval ju za námestníčku ministra obrany. Jej manžel šéfuje rezortu energetiky

17.06.2024 17:54

Dcéra Putinovho bratranca mesiac po svojom manželovi tiež zasadne v ruskej vláde. Jej prastrýko jej venoval kreslo v ministerstve obrany.

Polícia / Kontrola /

Polícia na dve hodiny totálne uzavrela Krompachy a Čiernu nad Tisou. Akcia cielila na alkohol

17.06.2024 17:44

Policajti obsadili každý vjazd a výjazd a každý jeden vodič bol podrobený dychovej skúške.

taliansko, horúčavy, pláž

Taliansko zasiahla prvá tohtoročná vlna horúčav. V Sardínii a Sicílii očakávajú až 44 stupňov

17.06.2024 17:02

Teploty presahujúce 40 stupňov sú o desať stupňov vyššie, ako je teplotný priemer pre dané obdobie.