Založ si blog

Hovorkyňa – kreslený vtip

V súdnej sieni:
– Obžalovaný, ako ste zabili svoju ženu?
– Normálne, kladivom.
Z publika sa ozve:
– Klame!
Sudca:
– Prosím občana, aby nerozhodoval za súd!
– Ja nerozhodujem, ale minulý týždeň som od neho chcel dvakrát požičať kladivo a on tvrdil, že žiadne nemá.
*
Pani riadi auto v hustej hmle, pre istotu sleduje zadné svetlá auta pred sebou. Auto pred ňou zrazu prudko zabrzdí a pani do neho narazí. Celá rozčúlená kričí:
– To musíte tak prudko brzdiť?
– Musím, pretože som už zašiel do svojej garáže.
*
Pýta sa žena dcéry:
– Tak mi povedz, aký je ten tvoj najnovší nápadník.
– Mami, on je fantastický! Poznáme sa len dva týždne a ja som už v treťom mesiaci!
*
Medzi chlapmi:
– Hádajte, čo mám vo vrecku. Začína to na písmeno P.
– Peniaze?
– Nie, pollitrovku!
– Tak hádajte, čo mám v druhom vrecku. Začína to na písmeno E.
– Vzdávame sa.
– Ešte jednu!

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Erik Tomáš

Hlas chce mať šéfa NR SR, odvoláva sa na koaličnú dohodu. Podľa Gröhlinga Danko zablokoval voľbu predsedu

28.04.2024 14:41

Pokiaľ by nebol zvolený predseda parlamentu z Hlasu-SD, strana to môže považovať za porušenie platnej koaličnej dohody.

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.