Založ si blog

Kamikadze – kreslený vtip

Rozprávajú sa priateľky:
– Napísala som susedovi na auto: Umy ma!
– A umyl?
– Ani náhodou! Na dverách mi nechal odkaz, aby som prišla večer, že mi napustí vaňu.
*
Farár sa v spovedelnici pýta slečny:
– Zhrešila si už, dcéra moja?
– Áno.
– A s kým?
– To keby som vedela!
*
Slečna šepká mladíkovi do ucha:
– Dvere nechám celú noc otvorené.
– To budeš musieť dávať pozor, aby ťa nevykradli!
*
Sťažujú sa chlapi v krčme:
– Moja žena ma podvádza s futbalistom. Vždy, keď prídem domov, má pod posteľou futbalovú loptu.
– Moja zasa s hokejistom. Keď prídem domov, nájdem pod posteľou hokejku.
– Tá moja ma najskôr podvádza s koňom.
– To si ako zistil?
– Tak, že vždy, keď prídem domov, nájdem v skrini džokeja.
*
Chváli sa chlapík v krčme:
– Dnes prídem domov, búchnem päsťou po stole a žena ani nepípne.
– A čo, ak pípne?
– Nepípne, pretože odcestovala k mame.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Dmitrij Peskov

Peskov: Neexistujú žiadne predpoklady pre mierové rokovania Ruska a Ukrajiny

27.04.2024 13:29

Špeciálna vojenská operácia, ako Rusko označuje vojnu na Ukrajine, bude pokračovať, pre mierové rokovania nie sú podľa Moskvy žiadne predpoklady.

Alexej Navaľnyj

WSJ: Putin zrejme nenariadil zabiť Navaľného, konštatovali americké tajné služby

27.04.2024 12:42

Americké tajné služby podľa nemenovaných predstaviteľov dospeli k záveru, že Putin pravdepodobne nenariadil, aby Navaľného vo februári zabili.