Založ si blog

Veríme mu! – kreslený vtip

Skupinka občanov vykrikuje pred úradom práce:
– My chceme prácu! My chceme prácu!
Po čase vyjde úradníčka a jednému z nich vraví:
– Vy poďte so mnou, máme pre vás prácu.
– A prečo práve ja?
*
Hovorí vedúci pracovníkovi:
– Veľmi ma mrzí, že ste dali výpoveď.
– To naozaj?
– Áno. Tak som sa tešil, že vás jedného dňa vyhodím.
*
Vedúci príde medzi pracovníčky dielne:
– Tak, ženy, vedenie sa rozhodlo, že za vašu prácu pre vás usporiada piknik.
– Pán vedúci, čo je to ten piknik?
– To bohužiaľ neviem, ale doporučujem vám, aby ste sa predtým poriadne osprchovali.
*
Stretnú sa dvaja:
– Prečo si dal výpoveď v tej továrni na výrobu výbušnín?
– Boli tam samí lakomci. Predstav si, že keď som tam spôsobil posledný výbuch, tak mi nezarátali do výplaty čas, ktorý som strávil vo vzduchu. 

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kalinák

Šéf NR SR stále chýba. Čaká sa na Fica? Kaliňák: Nejde o dohodu medzi SNS a Hlasom, Pellegrini odišiel, situácia sa zmenila

16.06.2024 17:00

Kaliňák zatiaľ nepočul o žiadnych personálnych zmenách v koalícii. Pellegriniho už do koaličnej zostavy nepočíta.

dennik N versus Smer

Na 'smerákov' sa z podcastu Denníka N valila spŕška nadávok. Takto zmier nevyzerá, ohradili sa. Šéfredaktor sa bráni, že to bola satira

16.06.2024 15:39

Po množstve nadávok, ktoré zazneli z mediálneho podcastu na členov strany Smer sa smeráci pýtajú, či takto má vyzerať zmierenie.