Založ si blog

Celoplošné vraždenie – kreslený vtip

Pýta sa manžel:
– Drahá, čo ti mám dať k zajtrajším narodeninám?
– Keď ja ti neviem, drahý.
– Dobre, tak ti dám rok na rozmyslenie.
*
Stretnú sa dve seniorky:
– Kde sa tak ponáhľaš?
– Idem do kníhkupectva.
– Akú knihu chceš kúpiť?
– Kúpiť žiadnu, ale jednu tam mám rozčítanú.
*
Starček číta knihu, z času na čas zhasne svetlo a opäť zasvieti. Babka sa rozčúli:
– Starký, to čo robíš?
– Nevidíš, že čítam a prevracať stránky môžem aj potme, nie?
*
Stretnú sa známi:
– Čo si dnes taký mrzutý?
– Ale, kúpil som dva žreby a na jeden som vyhral stotisíc eúr.
– A ty sa z tej výhry vôbec netešíš?
– Ako sa môžem tešiť, keď ten druhý som kupoval úplne zbytočne?

Peter Pellegrini

Pellegrini: Hovoríme nie rušeniu právu veta, migračným kvótam, hovoríme áno mierovým inicatívam a solidarite v EÚ

01.05.2024 15:15

Na Sviatok práce, sa už nemusí hovoriť o vysokej nezamestnanosti, ale o potrebe dobrej práce za dobrý plat, uviedol budúci prezident Pellegrini.

Hrad / Likava /

Hrad Likava obnovia za milióny eur. Areál sprístupnia viac verejnosti, pribudne aj novinka

01.05.2024 15:15

Žilinský samosprávny kraj financie získal z projektu slovensko-českej cezhraničnej spolupráce.

Kyrgyzstan Summit CIS

Po masakre pri Moskve Putin vyháňa z Ruska Tadžikov. Mohol by podmínovať pevnú pôdu pod ich prezidentom?

01.05.2024 15:00

Občania Tadžikistanu majú veľký problém dostať sa cez ruské štátne hranice. Aké dôsledky môže mať nehostinnosť Ruska pre vývoj v ich krajine?

Čaňa

Po požiari príbytkov v Čani umiestnili v miestnej telocvični 45 ľudí vrátane 24 detí

01.05.2024 14:57

Obec podľa starostu zatiaľ mimoriadnu situáciu neplánuje vyhlásiť.