Založ si blog

Drony- kreslený vtip

Žena nervózne niečo hľadá v byte, napokon sa pýta manžela:
– Drahý, včera som si kúpila knihu „Ako sa dožiť stovky“, nevieš, kde je?
– Tak to viem úplne presne, vyhodil som ju.
– Preboha, prečo?
– Lebo ju začala čítať tvoja matka.
*
Chlapík začal chodiť do večernej školy, tak sa chce ukázať:
– Sused, vieš ty, kto to bol Einstein?
– To neviem.
– Bodaj by si vedel, keď nechodíš do večernej školy.
– A ty vieš, kto je Fero?
– To neviem.
– Bodaj by si vedel, keď on chodí za tvojou ženou len vtedy, keď si vo večernej škole.
*
Syn príde zo školy a vraví otcovi:
– Dostal som päťku z matematiky.
– Ako to?
– Učiteľka sa ma pýtala, koľko je dvakrát tri, tak som povedal, že šesť.
– Správne!
– Potom sa pýtala, koľko je trikrát dva.
– Aký je v tom rozdiel?
– To isté som sa opýtal aj ja.
*
Hovorí manželka:
– Miláčik, chcela by som ísť do Paríža.
– Načo?
– Potrebujem si kúpiť topánky, kabelku, klobúk a kabát.
– Však to všetko sa dá kúpiť aj tu.
– Ďakujem, len to som chcela počuť.

ocenenie, prezidentka, Andrej Matišák

Prezidentka ocenila redaktora Pravdy. Čaputová odovzdala Matišákovi medailu súvisiacu s výročím vstupu do NATO a EÚ

30.04.2024 16:35

Prezidentka Slovenskej republiky sa poďakovala 28 osobnostiam za ich prínos v kontexte členstva štátu v Európskej únii a Severoatlantickej aliancii.

parlament, fico

Nájde sa 90 poslancov? Gašpar zhodu pri ústavných sudcoch neočakáva. Opozícia hovorí, že sa čaká na Ficove rozhodnutie

30.04.2024 16:30

Zástupcovia opozície hovoria o obštrukcii a o tom, že koalícia čaká, či bude sa bude chcieť uchádzať o post aj Robert Fico.

France Macron

Uvidia Parížania Macrona plávať v rieke? Minister spravodlivosti sa nepridá, lebo mu prekáža teplota vody

30.04.2024 15:00

Od leta 2025 umožnia ľuďom zaplávať si v Seine, v ktorej platí zákaz kúpania už od roku 1923. Pozdĺž troch úsekov rieky budú mať k dispozícii šatne i sprchy.