Založ si blog

Matematici – kreslený vtip

Učiteľka sa pýta žiakov, čím sú ich otcovia. Prvý vraví:
– Môj ocko je predavač.
Druhý:
– Môj otec je lekár.
Tretí:
– Môj ocinko je podnikateľ.
Štvrtý s plačom:
– Môj tato je taxikár.
– A prečo plačeš?
– Pretože mamka si nezapísala číslo jeho auta.
*
Hlási sa žiak:
– Pani učiteľka, moja sestra má žltačku.
– Dobre, že to vravíš! Okamžite choď domov!
Po týždni ho stretne na ulici:
– Tak ako? Ako sa má sestra?
– To nevieme. Ona žije v zahraničí a ešte od nej neprišiel list.
*
Pýta sa učiteľka:
– Deti, kto mi vie uviesť príklad, že život manželských párov je v starobe harmonický?
– Ja viem! Sú to napríklad moji starí rodičia.
– Ako si na to prišiel?
– Dedko v noci veľmi chrápe a stará mama je úplne hluchá.
*
Pýta sa žiak:
– Pani učiteľka, môžem dostať poznámku zato, čo som neurobil?
– Nie, to v žiadnom prípade nemôžeš!
– To som rád, pretože som si neurobil domácu úlohu.

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30, aktualizované: 08:05

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.