Založ si blog

Fóliová opera – kreslený vtip

Rozprávajú sa priateľky:
– A ty prečo máš modriny pod očami?
– Preto, že som manželovi kúpila zimné nohavice.
– Nepáčili sa mu?
– Veľmi sa mu páčili.
– Tak v čom bol problém?
– To neviem! Veď som mu len slušne povedala, že som mu tie nohavice kúpila preto, lebo má také studené semenníky, ako ostatní chlapi z našej ulice.
*
K pacientovi pristúpi muž v plášti a sa ho pýta:
– Koľko meriate?
– Stoosemdesiat centimetrov.
– A aký máte obvod v páse?
– Stoštyri centimetre. Prepáčte, rád by som vedel, kedy ma už pustíte domov.
– To vám neviem povedať, ja len vyrábam truhly.
*
Vraví pacient u očného lekára:
– Pán doktor, je to so mnou veľmi zle. Ja vás vôbec nevidím.
– Ani sa nečudujem, pretože som vo vedľajšej miestnosti.
*
Vraví muž v ordinácii:
– Pán doktor, nemáte náhodou nejaký liek na nedostatok peňazí?
– To nemám! Ale pacientom, ktorí majú nadbytok peňazí, predpisujem toľko liekov, že ich toho problému úspešne zbavujem.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30, aktualizované: 08:05

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

koľajnice, zmena

V Nemecku horel vlak, dvaja cestujúci sú zranení

27.04.2024 06:08

Dvaja ľudia utrpeli zranenia po tom, čo regionálny vlak v južnom Nemecku zastavil použitím rýchlobrzdy a následne začal horieť.