Založ si blog

Komodity – kreslený vtip

Stretnú sa dvaja známi:
– Môj sused chodí pravidelne do kostola, ale mne sa vidí, že on je neveriaci.
– To si ako na to prišiel?
– No, keď si minule prezeral výplatnú pásku, tak povedal, že neverí vlastným očiam.
*
Netrpezlivý hosť vraví čašníkovi:
– Doneste mi roštenku.
– K službám, ale budete musieť nejaký čas počkať, pretože je to jedlo na objednávku.
– Samozrejme, že počkám, len mi občas pošlite z kuchyne pohľadnicu, aby som vedel, že ešte žijete.
*
Vraví kolega v práci:
– Moja manželka je super. Umývala okná na trinástom poschodí, odrazu spadla, vyskočila naspäť a zasa umývala.
–  Klameš! To predsa nie je možné!
– Prečo by to nebolo možné, keď ona spadla dovnútra?
*
Pýta sa krčmár ženy na ulici:
– Pani, prečo už nechodí váš manžel do krčmy, keď to má z domu celkom blízko?
– Pred týždňom zomrel.
– Ešteže tak, už som sa bál, že ho nechcete pustiť.

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.