Založ si blog

Komodity – kreslený vtip

Stretnú sa dvaja známi:
– Môj sused chodí pravidelne do kostola, ale mne sa vidí, že on je neveriaci.
– To si ako na to prišiel?
– No, keď si minule prezeral výplatnú pásku, tak povedal, že neverí vlastným očiam.
*
Netrpezlivý hosť vraví čašníkovi:
– Doneste mi roštenku.
– K službám, ale budete musieť nejaký čas počkať, pretože je to jedlo na objednávku.
– Samozrejme, že počkám, len mi občas pošlite z kuchyne pohľadnicu, aby som vedel, že ešte žijete.
*
Vraví kolega v práci:
– Moja manželka je super. Umývala okná na trinástom poschodí, odrazu spadla, vyskočila naspäť a zasa umývala.
–  Klameš! To predsa nie je možné!
– Prečo by to nebolo možné, keď ona spadla dovnútra?
*
Pýta sa krčmár ženy na ulici:
– Pani, prečo už nechodí váš manžel do krčmy, keď to má z domu celkom blízko?
– Pred týždňom zomrel.
– Ešteže tak, už som sa bál, že ho nechcete pustiť.

Biden

Biden plánuje justičné zmeny a obmedzenie prezidentskej imunity

27.07.2024 09:35

Americký prezident predstaví verejnosti svoje reformné plány týkajúce sa Najvyššieho súdu.

Trump atentát

FBI potvrdila, že Trumpa zasiahla do ucha guľka atentátnika alebo jej fragment

27.07.2024 08:58

Federálny úrad pre vyšetrovanie ukončil dohady a konšpiračné teórie ohľadne príčiny Trumpovho zranenia.

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.