Založ si blog

Preventívka – kreslený vtip

Učiteľka sa pýta:
– Deti, kto vie kde sa vyrába elektrina?
Hlási sa žiak v prvej lavici:
– Prosím, elektrina sa vyrába v chlieve.
– Ako si na to prišiel?
– No, keď minule vypli elektrinu, tak ocko povedal, že tie svine tam zasa niečo robia.
*
Otec poslal neposlušného syna skoro spať. O chvíľu počuje:
– Oci.
– Čo je?
– Som smädný, mohol by si mi doniesť pohár vody?
– Nie! A spi už!
O chvíľu zasa počuje:
– Oci.
– Čo je?
– Som smädný, mohol by si mi doniesť pohár vody?
– Nie, pretože si bol neposlušný. A spi už lebo ti pôjdem dať po zadku.
– Oci.
– Čo je zasa?
– Keď mi pôjdeš dať po zadku, dones mi pohár vody.
*
U dverí zvoní chlap a vraví:
– Som z firmy na umývanie okien. Prišiel som na objednávku.
Chlap začne umývať okná a o chvíľu zasa niekto zvoní. Domáci otvorí dvere a chlap za dverami vraví:
– Som z firmy na umývanie okien…
– Ľutujem, ale ja tu už jedného vášho pracovníka mám!
– Pane, prepáčte, to máte mňa, len som vypadol z okna.
*
Učiteľka sa pýta žiačky:
– Prečo si prišla neskoro do školy?
– Prosím, ja som pomáhala jednému ujovi nájsť dvadsať eúr.
– A našla si ich?
– Áno!
– A poďakoval sa ti ten ujo?
– Nie, pretože on ich ešte stále hľadá.
*
Vojaci nájdu tri granáty. Jeden s nimi začne žonglovať. Vystrašený kolega kričí:
– Asi ti preskočilo! Čo keď niektorý z nich vybuchne?
– Tak povieme veliteľovi, že sme našli len dva.

atentát Banská Bystrica Fico nemocnica polícia

Stav premiéra Fica je stabilizovaný, klinicky sa zlepšuje

20.05.2024 11:27

Predseda vlády komunikuje a naďalej zostáva v nemocnici v Banskej Bystrici.

Branislav Gröhling, SaS

SaS vyzvala politické strany skončiť s urážkami a rozoštvávaním spoločnosti

20.05.2024 11:21

Zároveň ich požiadal, aby prijali pozvanie na stretnutie do Prezidentského paláca.

Systém Patriot, PVO

Nedovolíme Nemcom brániť Ukrajinu zo Slovenska, vyhlásil Blanár. Podľa neho by to krajinu zatiahlo do vojny

20.05.2024 11:02

Ide o snahu rozmiestniť u nás nemecké protilietadlové raketové jednotky tak, aby chránili vzdušný priestor Ukrajiny, domnieva sa Blanár.

eurovoľby, kandidátky

Už len v pondelok môžu voliči cez email požiadať o hlasovací preukaz pre eurovoľby

20.05.2024 10:48

Osobne môže volič preukaz vybaviť najneskôr posledný pracovný deň pred voľbami, čiže do 7. júna.