Založ si blog

Preventívka – kreslený vtip

Učiteľka sa pýta:
– Deti, kto vie kde sa vyrába elektrina?
Hlási sa žiak v prvej lavici:
– Prosím, elektrina sa vyrába v chlieve.
– Ako si na to prišiel?
– No, keď minule vypli elektrinu, tak ocko povedal, že tie svine tam zasa niečo robia.
*
Otec poslal neposlušného syna skoro spať. O chvíľu počuje:
– Oci.
– Čo je?
– Som smädný, mohol by si mi doniesť pohár vody?
– Nie! A spi už!
O chvíľu zasa počuje:
– Oci.
– Čo je?
– Som smädný, mohol by si mi doniesť pohár vody?
– Nie, pretože si bol neposlušný. A spi už lebo ti pôjdem dať po zadku.
– Oci.
– Čo je zasa?
– Keď mi pôjdeš dať po zadku, dones mi pohár vody.
*
U dverí zvoní chlap a vraví:
– Som z firmy na umývanie okien. Prišiel som na objednávku.
Chlap začne umývať okná a o chvíľu zasa niekto zvoní. Domáci otvorí dvere a chlap za dverami vraví:
– Som z firmy na umývanie okien…
– Ľutujem, ale ja tu už jedného vášho pracovníka mám!
– Pane, prepáčte, to máte mňa, len som vypadol z okna.
*
Učiteľka sa pýta žiačky:
– Prečo si prišla neskoro do školy?
– Prosím, ja som pomáhala jednému ujovi nájsť dvadsať eúr.
– A našla si ich?
– Áno!
– A poďakoval sa ti ten ujo?
– Nie, pretože on ich ešte stále hľadá.
*
Vojaci nájdu tri granáty. Jeden s nimi začne žonglovať. Vystrašený kolega kričí:
– Asi ti preskočilo! Čo keď niektorý z nich vybuchne?
– Tak povieme veliteľovi, že sme našli len dva.

juraj c. strelec

Hamran: Uniknuté video s atentátnikom natočil príslušník úradu pre ochranu ústavných činiteľov a posunul ho nadriadeným

20.05.2024 14:06

Na videu útočník na obvodom oddelení polície a hovorí o svojom názore na politiku.

Netanjahu

Hlavný prokurátor medzinárodného súdu požiadal o zatykače na Netanjahua a lídrov Hamasu

20.05.2024 13:56

Hlavný prokurátor ICC oznámil, že požiadal o vydanie zatykačov na lídrov palestínskeho radikálneho hnutia Hamas a Izraela.

SR Prešov Demokrati snem Naď TK POX

Vytýčili prvé pojednávanie vo veci žaloby Jaroslava Naďa na Ľuboša Blahu

20.05.2024 13:46

Naď podal na Blahu žalobu za to, že ho pred vyše dvoma rokmi opakovane nazval vlastizradcom.

Rooseveltova nemocnica, Banská Bystrica

Rooseveltova nemocnica podpísala zmluvu so zhotoviteľom novej nemocnice

20.05.2024 13:06, aktualizované: 13:50

Hrubá stavba nemocnice má byť hotová v roku 2026, bude financovaná z plánu obnovy.