Založ si blog

Maratónci – kreslený vtip

Peter Gregor:
„Život beriem ako šport. Konkrétne ako slalom medzi idiotmi“.
*
William Shakespeare:
„Keby sme po celý rok športovali ako na sviatky, bol by šport rovnako nudný ako je dnes práca.“
*
Pýtajú sa víťaza cyklistickej súťaže:
– Komu ďakujete za tento nevídaný úspech?
– Tak v prvom rade tomu debilovi, čo mi odmontoval brzdy.
*
Pýtajú sa slečny, ktorá sa hlási do hokejového klubu:
– Prečo chcete byť trénerkou práve hokejistov?
– Pretože rada striedam chlapov.
*
Medzi susedmi:
– Pán sused, počul som, že ste boli na ženskom futbale.
– Áno, bol som, ale sklamali ma.
– Prečo?
– Pretože som očakával, že si na konci zápasu budú vymieňať dresy.
*
Redaktor sa pýta tenisovej hviezdy:
– Slečna, ako si stále udržujete takú skvelú formu?
– Vďaka racionálnemu dennému režimu.
– Ako mám tomu rozumieť?
– Cez deň tenis, v noci penis.

michal šipoš, igor matovič

Má Matovičovo hnutie šancu na reparát? Politológ: Je ešte uzavretejšou „sektou“ než bolo kedysi

28.09.2024 11:00

Po roku od volieb si Pravda pripravila anketu s predsedami poslaneckých klubov a zhodnotenie pôsobenia a kľúčových momentov parlamentných strán.

Libanon, Hizballáh, Hassan Nasralláh,

Zabili sme vodcu Hizballáhu Hasana Nasralláha, oznámil Izrael: Dostaneme každého, kto nás ohrozuje

28.09.2024 10:20, aktualizované: 11:15

Izraelská armáda oznámila zabitie najvyššieho vodcu šiitského militantného hnutia Hizballáh Hasana Nasralláha pri vzdušnom útoku v Bejrúte.

SR Bratislava stretnutie predsedovia strany prezident BAX

Hrabko: Spory vládnych strán majú ďaleko od chaosu za bývalej koalície

28.09.2024 08:22

Verbálne spory vo vládnej koalícii nesmerujú do hĺbky a majú ďaleko k chaosu minulého volebného obdobia, hovorí publicista.

Miloš Zeman

Ľavičiar a tolerantný ateista, milovník becherovky i autor svojráznych bonmotov. Miloš Zeman oslavuje 80

28.09.2024 08:00

Je jednou z najvýraznejších postáv českej ponovembrovej politiky.