Založ si blog

Pride – kreslený vtip

Vtipy:
Pýta sa policajt upratovačky, ktorá nahlásila znásilnenie:
– Pani, to ste nemohli ujsť?
– A ako? Vpravo stena, vľavo stena, za mnou on a vpredu som už mala umyté.
Hovorí riaditeľ upratovačke:
– Ako to, že ste ešte tu, keď som vás za nekvalitnú prácu na hodinu prepustil?
– Veď hodina už uplynula, pán riaditeľ.
Vraví vedúci upratovačke:
– Je mi nesmierne ľúto, že ste dali výpoveď.
– Ozaj, pán vedúci?
– Áno, veľmi som sa tešil, že vás osobne vyhodím.
Z tmavej uličky počuť ľúbezný hlas:
– Milujem ťa.
– Ja teba tiež.
– Ja som Jožko.
– Ja tiež.

Bohuš Garbár

Súd poslal do väzenia Bohuša Garbára za vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

Blinken

Blinken žiada vyššiu súčinnosť v oblasti obrany s krajinami Perzského zálivu

29.04.2024 13:10

Blinken chce svoju cestu po krajinách Blízkeho východu využiť aj na to, aby v tejto záležitosti vyvinul tlak na vedúcich predstaviteľov Izraela.

mestská polícia, obchodná, bratislava

VIDEO: Naháňačka ako z akčného filmu. Najprv sa pobil pred barom, potom utekal pred políciou

29.04.2024 13:03

Podozrivého spozorovali na Obchodnej ulici. Keď sa mu prihovorili, dal sa na útek.