Založ si blog

Progresivci – kreslený vtip

Vtipy:
Rozhádaní manželia sa ubytujú v hoteli, vojdú do izby a manželka vraví:
– Ách, aké romantické, z okna vidím srnku!
– To nie je srnka, ale krava a ty nestojíš pri okne, ale pred zrkadlom.
Rozprávajú sa dve:
– Ja by som si nezobrala za manžela gynekológa.
– A to už prečo?
– Keby som ho prichytila s cudzou ženou, nikdy by som nevedela, či je to nevera, alebo si doniesol prácu domov.
Manžel šepká manželke do uška:
– Veľmi ťa milujem a trápilo by ma, keby som zbadal, že ma podvádzaš.
– Neboj sa, drahý, budem to robiť tak, že to nezbadáš.

SR Bratislava PS protivládny protest BAX

Na proteste proti zásahom do RTVS a 2. dôchodkového piliera sa zišli tisíce ľudí

02.05.2024 20:17, aktualizované: 20:40

Protest zorganizovalo opozičné hnutie Progresívne Slovensko.

radev

NATO znepokojujú škodlivé aktivity Ruska v Česku a ďalších štátoch. Slovensko chýba

02.05.2024 19:44

Ruské škodlivé aktivity podľa NATO spočívajú v sabotážach, dezinformačných kampaniach, násilných činoch či kybernetických útokoch.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Bíreša na poste šéfa veterinárnej a potravinovej správy nahradil Martin Chudý

02.05.2024 18:47

Po návrate z Bruselu bol od roku 2017 nepretržite vedúcim odboru zdravia a ochrany zvierat.