Založ si blog

Bónuskárka – kreslený vtip

Vtipy:
Na autobusovej zastávke fajčí slečna a okoloidúca pani vraví:
– Ja by som radšej spáchala neveru než fajčiť vonku!
– Ja tiež, ale musím ísť do práce.
Rozčuľuje sa priateľka:
– Ty si prezradila moje tajomstvo!
– Neprezradila.
– Ako, že nie?
– Ja som ho iba vymenila za iné.
Sedí si policajt sám v kancelárii a vojde veliteľ:
– Vy čo robíte?
– Vypočúvam neznámeho páchateľa.
– Výborne, tak pokračujte!

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

Petr Pavel

Český prezident Pavel podpísal partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

29.04.2024 14:29

Pri osvojovaní detí sa na nich budú vzťahovať isté obmedzenia.

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.