Založ si blog

Novembrák – kreslený vtip

Vtipy:
Manželka vraví:
– Tak sa už konečne rozhodni, buď ja alebo alkohol!
– Som k tebe úprimný, budeš mi chýbať.
Rozprávajú sa priateľky:
– Ako sa ti žije v manželstve?
– Žiadna sláva! Musím žiť s chlapom, ktorý už deň po svadbe začal nosiť parohy.
Hovorí priateľ:
Vždy nosím v peňaženke fotografie mojej manželky a detí.
– A čo pekné ti to pripomína?
– To mi pripomína, prečo v nej nemám peniaze.

EÚ / Eurovoľby /

Koľko zarábajú europoslanci? Pôsobenie v EP im prináša tisíce eur aj po odchode do penzie. Aké sú ich právomoci?

03.05.2024 11:49

Europoslanci zastupujú v Bruseli asi 450 miliónov občanov EÚ.

Izrael Gaza vojaci

Bola potvrdená ďalšia vražda rukojemníka v Gaze. Turecko obnoví obchod s Izraelom až v prípade mieru

03.05.2024 11:20

Turecko vo štvrtok zastavilo všetok vývoz a dovoz do a z Izraela s odvolaním sa na "zhoršujúcu sa humanitárnu tragédiu" na palestínskych územiach.

Polícia prehľadáva súdy, bomba

Na bratislavských školách nahlásili bombu. Polícia evakuuje študentov, niektoré rušia vyučovanie

03.05.2024 10:35, aktualizované: 11:32

Výhražný e-mail obdržali vo viacerých školách aj v bratislavskom Starom Meste.

Praha / Policie CZ /

Do českého gymnázia násilne vtrhol neznámy muž, polícia evakuovala študentov

03.05.2024 10:20

Polícia neskôr na Twitteri (X) uviedla, že zadržala podozrivého.