Založ si blog

Zlom – kreslený vtip

Sťažuje sa novomanžel priateľovi:
– Ja už to nevydržím, tá moja to chce ráno, na obed a potom ešte celú noc.
– Vravel som ti, aby si si zobral škaredú, lebo budeš na to sám.
Rozprávajú sa susedky:
– Počula som, že váš muž bol na tom maškarnom plese ako kráľ.
– To áno, ale domov sa vrátil ako prasa.
Rozprávajú sa priateľky:
– Moju dcérku požiadali o ruku dvaja muži. Úspešný podnikateľ a úradník na pošte.
– A na koho sa usmialo šťastie?
– Na úradníka z pošty, lebo dcérka si zobrala toho podnikateľa.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 07:51

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.