Založ si blog

Ochotníci – kreslený vtip

Rozprávajú sa susedia:
– Žena ma podvádza.
– To môžem iba potvrdiť.
– Ale mňa to trápi.
– To chápem.
– Nechápete, pretože mi ešte stále nerastú parohy a ja sa obávam, že mám málo vápnika.
Sťažuje sa priateľ:
– Ľudstvo sa stále rozrastá…
– A ty s tým máš nejaký problém?
– Ani nie, ale ženy, ktoré by ma chceli živiť, stále ubúdajú…
Rozprávajú sa kolegovia:
– Mrzí ma, že nemáme s manželkou orgazmus spoločne.
– A v čom je problém?
– Problém je v tom, že práve vtedy nie som doma.

Migranti, utečenci

Štáty EÚ odklepli nový migračný balíček, proti bolo len Maďarsko a Poľsko

08.05.2024 11:12

Schválený postoj štátov bloku je definitívny, nové migračné a azylové pravidlá už len formálne schvália únioví ministri.

Franziska Giffeyová

Ďalší nemecký politik sa stal terčom útoku. Agresor si vyhliadol bývalú starostku Berlína

08.05.2024 11:02

V miestnej knižnici ju zozadu udrel ju do hlavy a krku taškou naplnenou tvrdým obsahom.

dolinková

Ministerka Dolinková bude odvolávaniu čeliť vo štvrtok večer

08.05.2024 10:29

Ministerke opozícia vyčíta nečinnosť pri riešení akútnych problémov, ohrozenie prostriedkov z plánu obnovy či zvýhodňovanie finančných skupín.

gaza

Izrael otvoril priechod do Gazy Kerem Šalom. Po takmer 20 rokoch ovláda všetky vstupy

08.05.2024 10:23

Kerem Šalom bol uzavretý od nedele po útoku hnutia Hamas, ktoré pri ňom zabilo štyroch izraelských vojakov.