Založ si blog

Kamošky – kreslený vtip

Rada od pendlera:
– Keď náhodou nemáte teplomer, strčte do zadku kukuricu, vydržte pokiaľ nezačnú lietať pukance a potom okamžite informujte svojho hrobára.
Medzi priateľmi:
– Ja keď zbadám poldecák, počujem v hlave dva hlasy. Prvý mi vraví, aby som vypil.
– A ten druhý?
– A ten druhý mi vraví, že som počul dobre.
Sťažuje sa hosť v reštaurácii:
– Na toalete máte toľko múch, že sa tam nedá vydržať!
– Radšej tam choďte poobede, vtedy sú všetky muchy už v kuchyni.

lietadlo, Boeing 777

Smrť na palube Boeingu: lietadlo sa dostalo do silných turbulencií, viezlo takmer 240 ľudí

21.05.2024 14:10

V oblasti búrok v juhovýchodnej Ázii sa však dostalo do silných turbulencií a muselo núdzovo pristáť na medzinárodnom letisku Suvarnabhumi v Bangkoku.

Michal Šimečka

Šimečka: Atentát na Fica nie je bianko šek na okresávanie slobody médií alebo občianskej spoločnosti

21.05.2024 14:01

Opozičné hnutie Progresívne Slovensko ocenilo jednomyseľné prijatie uznesenia o odsúdení útoku na premiéra Fica v parlamente.

autobus košice

Autobus na košickej stanici zrazil chodkyňu a vliekol ju 200 metrov

21.05.2024 14:00

V čase dopravnej nehody sa v autobuse nachádzal len vodič. Jeho dychová skúška bola negatívna.

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj

Zelenského volebné obdobie vypršalo, ruská propaganda ide na plné obrátky

21.05.2024 12:40

Je vojna, voľby nemožno usporiadať a drvivá väčšina ukrajinského obyvateľstva si to dobre uvedomuje.