Založ si blog

Protest – kreslený vtip

Nový lekár psychiatrickej liečebne sa pýta pacienta:
– Vy ste sa sem ako dostali?
– No, začalo to tým, že som sa oženil a to som nemal nikdy robiť. Zobral som si jednu vdovu s dospelou dcérou, ktorá sa stala mojou nevlastnou dcérou. Keď k nám prišiel môj otec na návštevu, zamiloval sa do nej a potom sa s ňou oženil. Teda moja nevlastná dcéra sa stala mojou nevlastnou matkou. Potom sa mojej žene narodil syn, ktorý sa samozrejme stal otcovým švagrom, pretože bol bratom jeho manželky. No a keďže bola moja nevlastná dcéra mojou nevlastnou matkou, bol i môj syn mojim strýkom. Z toho vyplýva, že moja žena, ktorá je matkou mojej nevlastnej matky, je mojou babičkou a ja som jej vnuk. Ale to ešte nie je všetko. Pretože mám za manželku svoju nevlastnú babičku, nie som iba jej manžel a vnuk, ale aj svoj dedko. Povedzte, kde inde by som mal skončiť?

vojna na Ukrajine, drony

ONLINE: ISW varuje: Ukrajine nestačí 'aktívna obrana'

06.05.2024 06:45

Ak bude mať Rusko počas celého roku 2024 v bojoch na Ukrajine celoplošnú iniciatívu, môže mu to priniesť viaceré výhody, upozorňuje ISW.

José Raúl Mulino

Voľby prezidenta Panamy vyhral spojenec odsúdeného exprezidenta

06.05.2024 06:41

Mulino sľúbil ďalšiu vlnu ekonomickej prosperity a tiež zastavenie migračnej vlny na hraniciach Panamy s Kolumbiou.

Trump

Trump prirovnal správanie Bidenovej vlády k metódam nacistického gestapa

06.05.2024 06:19

Americký exprezident Donald Trump vyhlásil, že administratíva Joea Bidena používa podobné taktiky ako gestapo.

Izrael, holokaust

Netanjahu: V prípade potreby sa ubránime aj sami. Je to poučenie z holokaustu

06.05.2024 06:07

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu v nedeľu odmietol nátlak medzinárodného spoločenstva, ktoré žiada pozastavenie vojnového ťaženia v Pásme Gazy.