Založ si blog

Biela kobyla – kreslený vtip

Vraví barman hosťovi:
– Pán oligarcha, váš syn si u nás dáva oveľa drahšie nápoje ako vy.
– To bude zrejme tým, že má oveľa bohatšieho otca, ako mám ja.
Umiera oligarcha a lekár varuje jeho manželku:
– Milostivá, musíte byť pripravená na všetko.
– Vy ma desíte! Skutočne ste presvedčený, že sa ešte uzdraví?
Hovorí oligarcha recepčnému v hoteli:
– Zajtra mi sem privezú lyže.
– Prepáčte, ale je leto a vy ste v letovisku pri mori!
– Ja viem, sneh mi privezú pozajtra.

Vladimir Putin

Slovensko sa na rozdiel od Česka či Pobaltia Putinovej inaugurácie zúčastní. Rezort diplomacie je „proti vytváraniu novej železnej opony“

06.05.2024 11:47, aktualizované: 12:02

Na oslavách Dňa víťazstva 9. mája na moskovskom Červenom námestí však Slovensko svoje zastúpenie mať nebude.

medvede

Medveď strhol v Porube ovcu, zásahový tím nainštaloval fotopasce

06.05.2024 11:28

Medveď strhol v intraviláne obce chovateľovi jednu ovcu.

trnka

Trnka prenájom strojov za 30 miliónov eur obhajoval. NAKA začala trestné stíhanie

06.05.2024 11:14

Košický kraj si mal od spoločnosti Tempus-Trans prenajať dovedna 73 kusov techniky.

obchvat

Tatranci uspeli. Projekt obchvatu Starého Smokovca stopli

06.05.2024 10:57

Tatranci spisovali proti projektu petíciu, podpísalo ju osemsto ľudí.