Založ si blog

Sérum – kreslený vtip

Muž na smrteľnej posteli vraví manželke:
– Blíži sa moja posledná hodina, musím sa ti s niečim priznať.
– Drahý, nenamáhaj sa, si príliš slabý.
– Musím ti to povedať. Podvádzal som ťa s tvojou sestrou, matkou aj s tvojimi priateľkami.
– Ja viem drahý. Prečo by som ťa inak otrávila?
Chlap sa v krčme nahlas sťažuje:
– Viem, že som paroháč, ani mi to veľmi nevadí, ale ten, čo mi spáva so ženou, by mi mohol zo slušnosti objednať aspoň poldeci.
– Ja ti objednávam, aj ja, aj ja…
Do protialkoholickej liečebne príde opitý chlap, personál sa pohoršuje:
– Nehanbíte sa prísť sem opitý?
– Vôbec nie, veď ani tehotná žena sa nehanbí ísť do pôrodnice.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

Petr Pavel

Český prezident Pavel podpísal partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

29.04.2024 14:29

Pri osvojovaní detí sa na nich budú vzťahovať isté obmedzenia.