Založ si blog

Truhla – kreslený vtip

Stretnú sa dvaja:
– Kde si zamestnaný?
– Nikde.
– A čo robíš?
– Nič.
– Tak to máš veľmi zlé, pretože ani nevieš, kedy ti padla.
Hovorí pani v obchode so zbraňami:
– Prosím si brokovnicu na povolenie môjho manžela.
– A povedal vám, akú značku máte kúpiť?
– Robíte si srandu? On vôbec netuší, že ho chcem zastreliť.
Stretnú sa priateľky:
– Predstav si, že môj manžel ma chcel zhodiť pred priateľmi a povedal im, že som úplne nemožná v posteli.
– A čo?
– Ani jeden z nich mu nedal za pravdu.
Stretnú sa seniori:
– To ste vy? Skoro som vás nepoznal.
– Ja vás nepoznám vôbec!
– Viete, že teraz ani ja vás?

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

Blinken

Blinken žiada vyššiu súčinnosť v oblasti obrany s krajinami Perzského zálivu

29.04.2024 13:10

Blinken chce svoju cestu po krajinách Blízkeho východu využiť aj na to, aby v tejto záležitosti vyvinul tlak na vedúcich predstaviteľov Izraela.