Založ si blog

Testy – kreslený vtip

Rozčuľuje sa zubár v ordinácii:
– Čo toľko kričíte, veď som sa vášho zuba ešte ani nedotkol!
– To nie, ale stojíte mi na nohe.
V drogérii vraví slečna v rokoch:
– Minule som si u vás kúpila intim-spray…
– Chcete ho reklamovať?
– Samozrejme, pretože odvtedy sa mňa nikto intímne ani nedotkol.
Pýta sa riaditeľ námestníka:
– Ako plní plán ten nový pracovník, ktorého som doporučil?
– Keď sa k jeho výkonu priráta 40% rumu, tak na sto percent.
Vraví mladík svojej vyvolenej:
– Zoberiem si ťa, ale mám jednu podmienku.
– Akú?
– Že máš väčšie veno, ako ja sociálnu podporu.

Izrael / Hamas /

Hamas súhlasil s návrhom o prímerí, ktorý je pre Izrael neprijateľný

06.05.2024 19:11, aktualizované: 22:53

Katar a Egypt už niekoľko mesiacov pôsobia ako sprostredkovatelia mierových rokovaní.

Russia Orthodox Easter Putin

Putin po piaty raz. Slovenský diplomat bude pri jeho "pomazaní"

06.05.2024 17:29

Štafáž na inaugurácii Putina bude popri domácej "verchušky" robiť iba časť diplomatického zboru. Zastúpené bude aj Slovensko, ktoré na rozdiel od viacerých západných spojencov pozvanie neodmietlo.

Nemocnica Poprad

Vyskočil? Polícia preveruje úmrtie muža v areáli popradskej nemocnice

06.05.2024 16:56

Vyšetrovateľ začal trestné stíhanie vo veci trestného činu usmrtenia.