Založ si blog

Covidpass – kreslený vtip

Reklamácia na trhovisku:
– Pani, minule ste mi predala domáce vajíčka a v jednom bolo kurča.
– Dobre, že mi to vravíte! Doplatíte mi ešte desať eur.
Náčelník sa pýta mladého policajta:
– Koľko je dvakrát osem?
– Prosím, šestnásť.
– Výborne, máte šestnásť dní mimoriadnej dovolenky.
– A nemôže to byť viacej?
– Môže, ale sám ste to povedal.
Pýta sa manžel:
– Bola si dnes nakúpiť?
– Bola.
– A čo bude na večeru?
– To neviem, ja mám kabelku.
Vraví chlapík:
– Pán doktor, pomôžte, moja žena nemôže do rána do šiestej hodiny zaspať.
– A čo robí celú noc?
– Čaká, kým sa vrátim z baru.
Pýta sa novinár na lazoch:
– Pán bača, čo hovoríte na minisukne?
– Jój, to je náramne drahá vec!
– A to už prečo?
– Však som si musel už dvakrát kúpiť nové okuliare.

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.