Založ si blog

Boľševik – kreslený vtip

Vraví manžel:
– Drahá, zhasni svetlo a poď ku mne.
– Samozrejme, že sa k tebe pritúlim. A čo ťa tak naraz napadlo?
– Už som sa na teba nemohol pozerať.
Muž už mal dosť neustáleho komandovania manželkou. Psychiater mu poradil budovať si sebavedomie. Muž vraví manželke:
– Odteraz som ja pánom domu, priprav mi dobré jedlo, potom dobrý kúpeľ a vieš, kto ma oblečie?
– Áno viem, bude to pohrebná služba.
Spolužiaci píšu ôsmačkám list:
– Príďte večer do parku, budeme sa bozkávať.
– To píšte šiestačkám, my už sme oveľa ďalej.
Učiteľ sa pýta žiakov, čo zažili cez prázdniny:
– Môj brat spadol do hlbokej studne.
– Dúfam, že to prežil a má sa dobre.
– Asi áno, pretože po týždni prestal kričať.

Hrad Likava, Likavka, Ružomberok

Najväčší hrad na Liptove opravia za milióny eur. Pre návštevníkov chystajú novinky

07.05.2024 06:00

Stredovekej pamiatke „odklepli“ veľký balík peňazí. Pribudnú tam nové priestory aj moderné prvky.

Ukrajina,

Škoda ukrajinských zbraní na zničenie Krymského mosta? Rusi si už našli iné vojenské trasy

07.05.2024 06:00

Organizácia Molfar sa pozrela na železničnú dopravu prúdiacu po Krymskom moste. Vyzerá to tak, že z vojenského hľadiska to nie je významný terč.

WC, toaleta, záchody

Britská vláda chce, aby v nových budovách v Anglicku boli povinne oddelené toalety

07.05.2024 05:55

Britská vláda chce uzákoniť povinnosť, aby v nových verejných budovách v Anglicku boli oddelené toalety pre mužov a ženy.

Západné Tatry, Baranec, mReportér

Patrí k tomu najkrajšiemu na Slovensku. Mohutný vrchol v Západných Tatrách je výzvou pre turistov

07.05.2024 05:00

Zábery, ktoré sa podarilo zachytiť mReportérke Ľubke Šeroňovej.