Založ si blog

Stará Blažková 2 – kreslený vtip

Vraví kolega:
– Ten Red Bull je hotový zázrak!
– Ako si na to prišiel?
– Ráno som si ním omylom zalial kávu a po pol hodine jazdy po diaľnici som si spomenul, že som doma nechal auto.
Rozprávajú sa priateľky:
– Zistila som, že kalórie sú také malé svine.
– Hovor, ja mám s nimi tiež problém.
– Vlezú mi do skrine a prešívajú mi šaty na menšie čísla. Už mám tých hajzlov plný šatník.
Vraví dcéra:
– Mama, ocko, rozhodla som sa osamostatniť.
– No, tak to je super. A kedy sa to stane?
– Hneď teraz, kufre už máte pred domom.
Rozprávajú sa dvaja:
– Počuli ste o dôchodkovej reforme?
– Nie, nepočul.
– Vraj tí, čo sa nedožijú dôchodku, budú musieť po kremácii pracovať v presýpacích hodinách.

Ruská polícia, poriadková polícia, Petrohrad,

Militanti zaútočili na policajtov v Rusku, hlásia sedem mŕtvych. Útočili aj pred týždňom

29.04.2024 11:20

Ozbrojenci severne od mesta Karačajevsk začali proti dopravným policajtom paľbu z automatických zbraní a hodili na nich výbušné zariadenia.

ide o pravdu, dzurinda

Dzurinda: Nie je najmenší dôvod zvažovať alternatívu k EÚ

29.04.2024 11:15

Expremiér pred 20 rokmi doviedol Slovensko do Európskej únie.

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.