Založ si blog

Evakuácia – kreslený vtip

V kasárniach hľadajú kuchára:
– Kto z vás vie variť vo veľkom kotli?
– Prosím, ja!
– A čo ste naposledy varili?
– Prosím, asfalt na cestu.
Pýta sa veliteľ počas pochodu:
– Vojak, viete, ktorým smerom ideme?
– To viem! Ideme na juh.
– Ako ste to zistili?
– Veľmi jednoducho. Stále mi teplejšie a teplejšie.
Vraví inštruktor:
– Vojaci, teraz vám vymenujem všetky zložky tankového paliva v percentách. Je tam 75% uhľohydrátov, 5% nitrátov, 4% uhľovodíkov a 3% ostatných zložiek.
– Pán inštruktor, ale to nedáva dohromady sto percent!
– Nevadí, my tie nádrže nebudeme plniť až doplna.
Ľahká dievka sa rozkričí na dôstojníka:
– Okamžite mi zaplať za moje služby, pretože ja ti na pochvalu pred nastúpenou čatou kašlem!

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Gruzínsko / Tbilisi /

Gruzínska polícia počas protestov v Tbilisi zadržala desiatky osôb. V putách skončil aj líder opozície

01.05.2024 21:19

Na rozohnanie davu ľudí, ktorí sa zišli na zhromaždení proti prijatiu zákona o transparentnosti zahraničného vplyvu, použila gruzínska polícia slzotvorný plyn, vodné delá a obušky.

Zuzana Čaputová

Prezidentka Čaputová: Hlas Slovenska po vstupe do EÚ zosilnel

01.05.2024 20:46

Hlava štátu to uviedla pri príležitosti stredajšieho 20. výročia vstupu SR do EÚ.