Založ si blog

Silvestrovská – kreslený vtip

Na silvestrovskej zábave príde chlapík za muzikantmi:
– Prosím vás, môžete zahrať hymnu?
– Teraz, na zábave?
– Áno, chcem ísť domov a nejaká žena mi sedí na klobúku.
Žena sa vracia zo silvestrovskej zábavy v noci cez park. Zľakne sa, pretože za sebou začuje dychčať chlapa, vyhrne sukňu:
– Kľudne ma znásilnite, ale potom mi dajte pokoj.
– Ty koza, znásilni sa sama, ja sa ponáhľam na vlak.
Manželia oslavujú koniec roka a manželka zrazu zosmutnie:
– Drahá, čo sa ti stalo?
– To je strašné, uvedomila som si, že všetky šaty budem mať z minulého roku.

Izrael / Hamas /

Hamas súhlasil s návrhom o prímerí, ktorý je pre Izrael neprijateľný

06.05.2024 19:11, aktualizované: 22:53

Katar a Egypt už niekoľko mesiacov pôsobia ako sprostredkovatelia mierových rokovaní.

Russia Orthodox Easter Putin

Putin po piaty raz. Slovenský diplomat bude pri jeho "pomazaní"

06.05.2024 17:29

Štafáž na inaugurácii Putina bude popri domácej "verchušky" robiť iba časť diplomatického zboru. Zastúpené bude aj Slovensko, ktoré na rozdiel od viacerých západných spojencov pozvanie neodmietlo.

Nemocnica Poprad

Vyskočil? Polícia preveruje úmrtie muža v areáli popradskej nemocnice

06.05.2024 16:56

Vyšetrovateľ začal trestné stíhanie vo veci trestného činu usmrtenia.