Založ si blog

U nás doma – kreslený vtip

Stretnú sa priatelia:
– Počul som, že si sa oženil.
– Je to pravda.
– Tak to musíš byť šťastný.
– To musím.
Medzi priateľkami:
– Môj manžel mi stále vyčíta, že jeho mama varí oveľa lepšie ako ja.
– To robíl aj ten môj.
– A už to nerobí?
– Nie! Začala som mu rozprávať, ako môj otec dokázal zarobiť veľké peniaze.
Sťažuje sa kolega:
– Dvadsať rokov som si šťastne žil.
– Čo sa stalo potom?
– Potom som stretol svoju manželku.
Stretnú sa susedia:
– Počul som, že do vás nedávno udrel blesk.
– Je to možné, ale po dvadsiatich rokoch manželstva si také drobnosti nevšímam.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.