Založ si blog

Digitalizácia – kreslený vtip

Dedko volá babku:
– Starká, poď si už ľahnúť. Sex je najlepší liek proti reume.
– Ale ja nemám reumu.
– Čo si ešte nepočula o prevencii?
Babka narieka na železničnej stanici. Výpravca sa pýta:
– Čo sa vám stalo?
– Zmeškala som vlak o dve minúty.
– Je tam toho, vy tu nariekate, ako keby ste ho zmeškali o dve hodiny.
Vraví dedko spolucestujúcemu v autobuse:
– Tá dnešná mládež! Ako sa len obliekajú! Napríklad ten mladík vedľa nás.
– To nie je mladík, ale moja dcéra.
– Prepáčte, nevedel som, že ste jej matka.
– Ja nie som jej matka, ja som jej otec.

Mária Kolíková

Kolíková návrh na svoje odvolanie vníma ako výkrik koalície „kto sa nám postaví, pôjde dole“

02.05.2024 17:57

Koaliční poslanci Kolíkovej vyčítajú aj to, že podpísala podnet na generálnu prokuratúru týkajúci sa zmeny štatútu SIS.

Robert Kaliňák

Krúpa má podozrenie, že Kaliňák koná v záujme cudzích zbrojárskych spoločností

02.05.2024 16:19

Krúpa avizoval, že téma sa možno bude riešiť aj na budúcotýždňovom výbore.

Belgium EU Summit

Všetci nacionalisti sú 'skrytí brexiteri', ničia každú krajinu. Zobuďte sa Európania, odkázal Macron

02.05.2024 16:11

Prieskumy volebných preferencií vo Francúzsku nateraz vedie krajne pravicové Národné združenie.