Založ si blog

Brusel – Peking – kreslený vtip

Princ sa stratí v lese. Blúdi až kým pred sebou neuvidí chalúpku. Zabúcha na dvere. Otvorí mu škaredá Ježibaba a vraví:
– Nazdar, debil!
– To bude nejaký omyl, ja som princ. Stratil som sa v lese a potreboval by som tu prespať.
– Dobre, chceš spať so mnou, s Micou Cicou alebo na lavici?
Princ porozmýšľa:
– Radšej na lavici.
Ráno sa zobudí celý dolámaný. Cestou ku studničke stretne veľmi pekné dievča, nuž sa opýta:
– Kto si?
– Ja som Mica Cica a kto si ty?
– Ja som debil.

heroín

„Matka roka“. S dvomi deťmi v aute prevážala takmer 6000 dávok heroínu

17.05.2024 12:23

Jana A. z Nitry smerovala z Kosova cez Slovensko do Česka.

búrky, počasie, houston, texas

Juh USA zasiahli búrky s vetrom o sile hurikánu, Houston hlási už štyroch mŕtvych

17.05.2024 12:15

Vietor o sile hurikánu narobil mnoho škôd, státisíce ľudí zostali bez elektriny.

Fico postrelenie prevoz BBX

Premiér zostáva aj naďalej na jednotke intenzívnej starostlivosti. Minister Kaliňák je pri ňom

17.05.2024 12:10

Predseda vlády SR Robert Fico naďalej zostáva na jednotke intenzívnej starostlivosti vo Fakultnej nemocnici s poliklinikou F. D. Roosevelta v Banskej Bystrici.

francúzsko, polícia

Francúzska polícia v Rouene zastrelila útočníka, ktorý chcel podpáliť synagógu

17.05.2024 11:54

Od prepuknutia bojov v Pásme Gazy sa vo Francúzsku výrazne zvýšil počet antisemitských činov.