Založ si blog

Zacyklenci – kreslený vtip

V krčme sa strhne bitka a krčmár sa pýta:
– Chlape, prečo bijete toho človeka:
– Vraj je to Žid.
– Niečo vám urobil?
– Mne nie, ale Židia vraj ukrižovali Ježiška.
– Ale to bolo pred viac ako dvetisíc rokmi.
– Ale ja som sa to dozvedel až teraz.
Manželia sa vracajú z kina. Manželka vraví:
– Miláčik, bol to výborný film, skoro som umrela od smiechu.
– Drahá, skutočne? Tak zajtra pôjdeme ešte raz.
Pýta sa turista:
– Prečo vo vašej dedine maľujú všetky domy na bielo?
– Preto, lebo americký prezident povedal, ze na Biely dom žiadna bomba nikdy nespadne.
Rozprávajú sa dvaja:
– Už vieš, čo dostaneš od manželky k narodeninám?
– Viem.
– Čo to bude?
– Nejaký chlap, pretože už dlhší čas ho má manželka schovaného v skrini.
Biskup prišiel na kontrolu na faru. Farár má dve chyžné, tak ich rýchlo zavrel do skrine. Biskup všetko kontroluje, tak ho farár upozorní, že skriňu nemusí kontrolovať, pretože je to iba knižnica. Biskup otvorí skriňu a po chvíli sa pýta:
– Pán farár, nemohli by ste mi jednu z tých kníh požičať?
– Nemôžem, pretože jednu mám rozčitanú a druhú som ešte nezačal čítať.

Belgicko EÚ Summit Dvojdňový, fico, orbán

Orbán zneužíva atentát na Fica vo volebnej kampani

17.05.2024 08:24

Z levického páchateľa spravil google prekladač ľavicového a pravicový maďarský premiér sa toho ihneď chytil.

Pellegrini, Čaputová, Fico, atentát, vyhlásenie

Pellegrini prehovoril o emotívnych detailoch stretnutia s Ficom: Existuje Slovensko do atentátu a Slovensko po ňom

17.05.2024 07:00

Pellegrini označil stretnutie s Ficom v nemocnice za veľmi emotívne.

Čaputová, Pellegrini, vyhlásenie, atentát

Kuciak, Tepláreň a útok na Fica. Expert vysvetľuje, či sa násilie môže stať na Slovensku normou

17.05.2024 06:05

Český expert na extrémizmus Jan Charvát hovorí o tom, aký vplyv môže mať na Slovensko atentát na premiéra Roberta Fica.