Založ si blog

Obludárium – kreslený vtip

Vraví predavač kníh zákazníčke:
– A tu, vážená, je kniha, ktorá vás určite bude zaujímať. Päťsto výhovoriek pre manžela, ktorý chodí neskoro domov.
– Prečo by ma mala zaujímať práve táto kniha?
– Pretože včera si ju kúpil váš manžel.
Muž sa vráti zo služobnej cesty a vo dverách ho víta neznámy muž:
– Čo tu chceš?
– Ja tu bývam, tak sa aspoň môžem doma najesť.
– A stačí ti včerajší guľáš?
– Samozrejme.
– Tak príď zajtra.
Príde chlap na policajnú stanicu:
– Keď som sa v noci vrátil z krčmy domov, niekto mi dal facku a ešte mi zobral všetky peniaze.
– A pamätáte si, ako vyzeral?
– Áno, svoju manželku predsa poznám.

Steve Bannon

Trumpov exporadca Bannon neuspel s odvolaním v kauze pohŕdania Kongresom

10.05.2024 16:44

Teraz mu hrozí, že si trest bude musieť odpykať.

Zbraň, pištoľ, náboj, vražda, výstrel

Počas vyučovania na spolužiakov a učiteľa vytiahol atrapu pištole, voči 17-ročnému mladíkovi zakročila polícia

10.05.2024 16:18

Policajti v Trnave predpoludním zasahovali proti 17-ročnému študentovi jednej zo stredných škôl.

Branislav Zurian, Matúš Šutaj Eštok,

V Česku je na sankčnom zozname, ušiel na Slovensko. PS žiada vnútro konať v prípade proruského špióna

10.05.2024 14:49

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok vraj žiadne ohrozenie nevidí a konať nebude.

bytča

Pri Bytči vylovili mŕtvolu muža, údajne mal spútané ruky

10.05.2024 14:32

Obhliadajúca lekárka predbežne nevylúčila cudzie zavinenie.